Hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht beschrijft hoe u een klacht indient over de manier waarop Waterschap Drents Overijsselse Delta zich tegenover u heeft gedragen. Het kan gaan om een gedraging van een individuele medewerker of bestuurder, maar ook van een afdeling. Bijvoorbeeld als u na herhaaldelijk aandringen geen antwoord krijgt op uw vraag, het waterschap haar afspraken niet nakomt, of als u het gevoel heeft dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Heeft u opmerkingen over de manier waarop Waterschap Drents Overijsselse Delta haar werk uitvoert (bijvoorbeeld onderhoud) dan vragen wij u om dit via het contactformulier te doen.
U verstuurt het formulier via deze website. U heeft na verzending de mogelijkheid om het formulier te printen en op te slaan.
Na het invullen van het formulier ontvangt u via e-mail een bevestiging dat wij uw klacht hebben ontvangen en in behandeling genomen. Voor de behandeling van uw klacht geldt een wettelijke termijn van zes weken. Wij streven er echter naar uw klacht zo snel als mogelijk af te handelen.
Heeft u vragen, belt u ons dan op het nummer 088 233 12 00.